• Afgelopen vrijdag 29 mei was het eindelijk zover: ons Veluwezoom 35+ team stapte opnieuw voor een lang weekend in het jaarlijkse avontuur. Dit keer gaat de reis naar Durrës, Albanië.

    Al jarenlang trekt Veluwezoom 35+ door heel Europa om het teamgevoel te versterken. Niet met zware trainingskampen of tactische sessies, maar op de manier die écht werkt: gezellig samen op pad, een biertje erbij, goed eten en vooral heel veel lachen. Juist dát maakt deze groep zo hecht.

    De reis begon vrijdag 29 mei in Velp, waar de mannen vol energie vertrokken richting Dortmund Airport. Daar werd de toon al gezet: goede sfeer, sterke verhalen en het vaste voornemen om er weer een onvergetelijk weekend van te maken. Na het boarden was het “op naar Albanië”, waar zon, strand en nieuwe herinneringen wachtten.

    Wat er precies allemaal gebeurd in Durrës? Dat blijft natuurlijk grotendeels binnen de groep… maar één ding is zeker: Als ze weer terugkomen heeft Veluwezoom 35+ Albanië een stukje gezelliger gemaakt.